Διοίκηση Προμηθειών και Διαχείριση Προϊόντων στις Υπηρεσίες Υγείας
Διοίκηση Έργων και Προμηθειών με σύγχρονες εφαρμογές στην Υγεία
Σκοπός και Στόχοι Σεμιναρίου
Είναι γνωστό πόσο κρίσιμες είναι για την Υγειονομική περίθαλψη η αλυσίδα εφοδιασμού και οι προμήθειες και είναι σημαντικό να ανακαλύψει ο συμμετέχων στο σεμινάριο αυτό, την πολυπλοκότητά τους μέσα σε ένα δυναμικό και πολύπλοκο περιβάλλον, όπως το διαμορφώνουν οι νέες παγκόσμιες συνθήκες. Ο εφοδιασμός είναι αβέβαιος, επομένως η ανάπτυξη και η διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους προμηθευτές είναι υψίστης σημασίας.
Με αυτό το σεμινάριο θα βελτιώσετε σημαντικά τις ικανότητές σας στις προμήθειες, στους χώρους υγειονομικής περίθαλψης, καθώς και την διαχειριση των υλικών, ως απάντηση στις τρέχουσες προκλήσεις και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με πρακτικές περιπτώσεις χρήσης και εργαλεία για άμεση ενσωμάτωση στις καθημερινές σας δραστηριότητες. Θα ενημερώσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τη βελτίωση των αποφάσεων αγοράς και διαχείρισης των προϊόντων, για καλλίτερα αποτελέσματα και καλλίτερη εξυπηρέτηση των ασθενών.
Α. Διαχείριση αποθήκης, ενός Κέντρου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας
1. Γενικές οργανωτικές αρχές μιας αποθηκης υλικών στα Κέντρα Πρωτοβάθμιας Υγείας.
1.1. Το φαρμακείο του Κ.Υ.
1.2. Η αποστολή της αποθηκης υλικών του Κ.Υ.
1.3. Οργανόγραμμα.
1.4. Περιγραφή ανθρώπινων και υλικών πόρων.
1.4.1. Το προσωπικό
1.4.2 – Οργάνωση χώρων και εξοπλισμού
2. Διαχείριση προμήθειων και αναπλήρωση αποθεμάτων.
2.1. Η επιλογή.
2.2. Η αγορές.
2.3 Η παραλαβή.
2.4 Τα αποθέματα.
2.5 Διακίνηση.
3. Παρακολούθηση και αξιολόγηση διαχείρισης φαρμακείων Κ.Υ.
Β. Διαχείριση αποθεμάτων και προμηθειών
1. Βασικές αρχές ελέγχου των αποθεμάτων.
2. Εξυπηρέτηση πελατών.
3. Διαχείριση του αποθέματος.
4. Διαχείριση JIT.
5. Οργάνωση και διαχείριση.
6. Αποθέματα ασφαλείας.
7. Ρύθμιση των σωστών επιπέδων αποθεμάτων.
8. Ο μεταβαλλόμενος ρόλος των προμήθειων.
9. Πρόβλεψη ζήτησης.
10. Τεχνικές πρόβλεψης μα βάση την ιστορικότητα των στοιχείων.
11. Προηγμένες μέθοδοι πρόβλεψης.
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Καθηγητής Γρηγόριος Χονδροκούκης, Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς (1985), Πληροφορική (Computer Science) Μεταπτυχιακό, στο Birkbeck College London University (1986) και εκπόνησε τη Διδακτορική του Διατριβή στο Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Ομαδικών Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων για μικρές ομάδες, στο Τμήμα Τεχνολογίας και Συστημάτων Παραγωγής του Πανεπιστημίου Πειραιώς (1992). Δίδαξε στο University of Hertfordshire, στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων στη Σχολή Μετεκπαίδευσης της Ελληνικής Αστυνομίας και είναι External Examiner στο University of Wales σε Τμήματα Πληροφορικής. Υπήρξε διοργανωτής σεμιναρίων σε φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Υπουργείο Εξωτερικών, ΕΒΕΑ, ΕΒΕΠ κ.ά.) και Υπεύθυνος του Κέντρου Υπολογιστών του Κέντρου Ερευνών του Παν. Πειραιώς. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα ως επιστημονικός υπεύθυνος ή ερευνητής. Είναι Πρόεδρος ή Μέλος σε Επιτροπές Εμπειρογνωμόνων του Δημόσιου Τομέα (Υπουργείο Δικαιοσύνης, ΑΣΕΠ, ΝΑΤ, Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, Υπουργείο Εργασίας, κ.ά.). Υπήρξε επιστημονικός υπεύθυνος του Γραφείου Διαμεσολάβησης του Παν. Πειραιώς και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) της περιοχής του Πειραιά και Πρόεδρος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου του Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. Έχει διοργανώσει αρκετά Διεθνή και Εθνικά Συνέδρια. Υπήρξε Γενικός Γραμματέας της Αναργυρείου και Κοργιαλενείου Σχολής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ), Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Αντιπρόεδρος του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ). Διδάσκει σε Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο ΤΕΙ Πειραιά. Συμμετέχει σε πολλούς επιστημονικούς Οργανισμούς και Ενώσεις σε Διεθνές Επίπεδο. Ασχολείται με τα αντικείμενα Πληροφοριακά Συστήματα, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Ασφάλεια Δεδομένων, Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων, Έμπειρα Συστήματα κ.ά, αντικείμενα στα οποία έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ή έχει παρουσιάσει σε Διεθνή και Εθνικά συνέδρια.
ΙΩΑΝΝΗΣ Γ.ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, Business Consultant
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Σπούδασε Χημεία στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Ειδικεύτηκε στην μόλυνση του περιβάλλοντος και είναι Διδάκτωρ του ιδίου Γαλλικού Πανεπιστημίου.
Τα τελευταία 35 χρόνια έχει διατελέσει σε υψηλόβαθμες διευθυντικές θέσεις, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες. Αναλυτικότερα υπήρξε υπεύθυνος οργάνωσης και προγραμματισμού παραγωγής στο εργοστάσιο καλσόν στην «ΒΙΟΛΕΞ BIC ABEE». Στην συνέχεια Διευθυντής Διακίνησης και Logistics Manager στην ίδια εταιρία. Επίσης Γενικός Διευθυντής της «Logistics Services Hellas AE» (όμιλος ELGEKA), Logistics Director της «Omega International Transport», Logistics Director Ελλάδος της «Carrefour Μαρινόπουλος ΑΕ» ,Logistics Director και ανταλλακτικών του «Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη» και Γενικός Διευθυντής του ομίλου «Gi & Ge». Σήμερα είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Logistics.
Από το 1999 διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στο μεταπτυχιακό των Logistics, σαν εξωτερικός συνεργάτης, και είναι ο διδάσκων στα μαθήματα Logistics, του E-Learning του Πανεπιστημίου Πειραιά. Έχει κληθεί ως ομιλητής σε πολλές εκδηλώσεις και συνέδρια με θέματα τα: Logistics, Δίκτυα Διανομής, Αποθήκες, Συσκευασία κ.λπ. Έχει αρθρογραφήσει στην Ημερησία, Εξπρές, Ναυτεμπορική, Κέρδος, Plant Management, Logistics & Management, Supply Chain & Logistics, Οργάνωση και Οικονομία.
Διατέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics Αθήνας (ΕΕL) για 4 χρόνια, και είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (εεδε), του Ινστιτούτου Διοικήσεως Παραγωγής (ΙΔΙΠ), του Ινστιτούτου Logistics Management Ελλάδος (ILΜΕ), Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP, ΗΠΑ), International Society of Logistics Engineering – (SOLE, ΗΠΑ).
Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο πρόγραμμα δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και δίνεται πρόσβαση στα επιμέρους σεμινάρια της εκπαιδευτικής ενότητας της επιλογής του. Στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης αναρτάται το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού και κοινοποιούνται τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου διδάσκοντα. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση internet.
Το εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνει video, ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα (σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline), καθώς και online τεστ – αυτοαξιολόγησης και τεστ τελικής εξέτασης – με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σωστό-λάθος.
Προϋπόθεση για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης είναι η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας για το σύνολο των επιμέρους σεμιναρίων της Εκπαιδευτικής Ενότητας “Διοίκηση Έργων και Προμηθειών με σύγχρονες εφαρμογές στην Υγεία – (Project and Procurement Management with modern applications in Healthcare)”.