Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΠΑΠΕΙ – Εκπαίδευση Επαγγελματιών Υγείας της ΠΦΥ

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΠΑ.ΠΕΙ.

Εκπαίδευση Επαγγελματιών Υγείας της ΠΦΥ

Εκπαιδευτική Ενότητα

Χρηματοοικονομικά και Λογιστική με σύγχρονες εφαρμογές στην Υγεία

Finance and Accounting with modern applications in Healthcare​

Περιγραφή

Σεμινάρια

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος:

Εκπαιδευτές

Μέσα από το παρόν πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, θα βελτιώσουν τις υπάρχουσες δεξιότητες και θα υιοθετήσουν τις κατάλληλες συμπεριφορές ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πολίτη ο οποίος φτάνει στις Δημόσιες Υπηρεσίες Υγείας.

Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι θα διαπιστώσουν ότι η παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στο χώρο της υγείας, είναι μία συνεχής πρόκληση. Θα αντιληφθούν ότι το επίπεδο των υπηρεσιών αυτών είναι εφικτό να βελτιώνεται συνεχώς και θα είναι σε θέση να συγκρίνουν τις τρέχουσες συμπεριφορές τους με εκείνες οι οποίες αντανακλούν τις εξαιρετικές υπηρεσίες προς τον πολίτη. Με αυτόν τον τρόπο, διευθυντές, προϊστάμενοι και οι ομάδες τους, μπορεί να οδηγηθούν σε σημαντική πρόοδο, χωρίς την παραμικρή οικονομική επιβάρυνση του φορέα στον οποίο εργάζονται.

Τέλος, με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα:

  • Αναγνωρίσουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση προς τον πολίτη ως σημαντικό παράγοντα βελτίωσης των υπηρεσιών υγείας
  • Κατανοήσουν τις συνέπειες της μη ικανοποιητικής προσφοράς εξυπηρέτησης προς τον πολίτη και
  • Αντιληφθούν τη σημασία των θετικών σχολίων (word of mouth) που θα κάνουν οι πολίτες οι οποίοι βίωσαν την εμπειρίας μιας ικανοποιητικής εξυπηρέτησης από το σύνολο των εργαζομένων σε ένα χώρο υγείας.

Οι ενότητες οι οποίες θα αναπτυχθούν στο παρόν σεμινάριο μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν και τις εξής:

  • Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης.
  • Γιατί η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις δημόσιες υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική;
  • Που βρισκόμαστε σήμερα; Γνώση της γραμμής εκκίνησης.
  • Εργαλεία και τεχνικές για την υιοθέτηση των ομαδικών στόχων που αφορούν την εξυπηρέτηση του πολίτη.
  • Δημιουργία κάποιων προτύπων εξυπηρέτησης του πολίτη μοναδικών για τον οργανισμό μας ή το Κέντρο Υγείας στο οποίο εργαζόμαστε.
  • Γενική ανασκόπηση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης ως τον κύριο μοχλό των συνεχών προσπαθειών αναβάθμισης της δημόσιας υγείας.
  • Στρατηγικές για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ενημέρωσης για τις προσφερόμενες προς τον πολίτη υπηρεσίες.
  • Η δημιουργία σημαντικών προτύπων με τα οποία θα πορευτούμε στο μέλλον.
  • Τηλεφωνικές δεξιότητες για τους εργαζόμενους στους χώρους υγείας.
  • Επίλυση παραπόνων των πολιτών από τους εργαζόμενους στους χώρους υγείας.
  • Ιδέες και τεχνικές προσφοράς εξυπηρέτησης από τους νοσηλευτές, τις νοσηλεύτριες και τους φυσικοθεραπευτές.
  • Η μέτρηση και η αξιολόγηση των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων.

Ο κ. Αλέξιος Βαρελάς είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.)

Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία.

Ερευνητής σπουδαστής σε μεταπτυχιακά μαθήματα Οικονομικών (Micro & Macro- economics) και Στατιστικής στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Queen Mary College).

Έχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Postgraduate Diploma in Management Studies) από το Brookes University της Οξφόρδης, με εργασία – έρευνα για συγκεκριμένη Αγγλική επιχείρηση.

Κατέχει επίσης, Msc in Economics από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, 12μηνης διάρκειας, με έρευνα – Dissertation, (Linacre College).

Εργάστηκε για τρία (3) χρόνια στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας – Οικονομικών και για 18 χρόνια στην Εταιρεία Πετρελαίων Βορείου Αιγαίου ΕΠΕ, ως Διοικητικός Διευθυντής.

Σήμερα είναι Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος 12 σεμιναρίων τα οποία προσφέρονται στο πλαίσιο του E-learning Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Επίσης, είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Project Manager και Εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα Ανθρωπίνων Πόρων, Management, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Πωλήσεων, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Διαχείρισης του Χρόνου και του άγχους, ηγεσίας, Διαπραγματεύσεων, Knowledge Management, Φροντίδας Πελατών, Στρατηγικό Management, κ.λπ.

Συνεργάζεται με επιχειρήσεις που προσφέρουν εκπαίδευση με την μορφή σεμιναρίων και έχει ειδικευτεί στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών της επιχείρησης.

Έχει εκπαιδεύσει με επιτυχία χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα και έχει κάνει εισηγήσεις σε πολλές χώρες, ενδεικτικά: Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Μπαχρέιν, Λιβύη, στην έκθεση HORECA, κ.λπ.

Εισηγείται σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Αγγλικά).

Είναι πιστοποιημένος εισηγητής στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ Μητρώο Β).

Είναι μέλος του Chartered Management Institute (Βρετανικό Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων), του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων.

Έχει μεταφράσει στα Ελληνικά το βιβλίο του Edwin Bliss, “Getting Things Done” – Αναζητώντας Περισσότερο Χρόνο.

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος:

Καθηγητής Εμμανουήλ Τσιριτάκης

Εκπαιδευτές

Καθηγητής Εμμανουήλ Τσιριτάκης, Επικ. Καθηγητής Παναγιώτης Ασημακόπουλος

Με την χρήση παραδειγμάτων και εφαρμογών σε μονάδες υπηρεσιών υγείας γίνονται κατανοητές οι λογιστικές καταστάσεις και οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτές. Η ικανότητα υπολογισμού των ταμειακών ροών θα επιτρέψει στον χρήστη να αξιολογήσει εναλλακτικές επενδυτικές ευκαιρίες καθώς και επιλογές μεταξύ επενδυτικών αποφάσεων που έχουν αναγκαστικό χαρακτήρα.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλους τους τομείς της οικονομίας περιλαμβάνει ρίσκο. Η μέτρηση του κινδύνου των επενδυτικών αποφάσεων και ο προσδιορισμός της απαιτούμενης απόδοσης μιας επένδυσης προσφέρει το πλαίσιο για  ορθολογικές αποφάσεις που συνεπάγονται χρηματοοικονομική βιωσιμότητα στους  οργανισμούς υπηρεσιών υγείας

Θεματολογία ενοτήτων:

1. Εισαγωγή στην χρηματοοικονομική διοίκηση των οργανισμών υπηρεσιών υγείας
a. Μαθησιακοί στόχοι
b. Ο ρόλος της χρηματοοικονομικής διοίκησης στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας
c. Χρηματοδότηση οργανισμών υπηρεσιών υγείας

2. ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Ανάλυση Χρονικής Αξίας Χρήματος
a. Μελλοντική και Παρούσα αξία ενός ποσού
b. Μελλοντική και Παρούσα αξία χρηματικών ροών
c. Κόστη ευκαιρίας

3. ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Χρηματοοικονομικός κίνδυνος και απαιτούμενη απόδοση επενδύσεων
a. Μέτρηση του χρηματοοικονομικού κινδύνου
b. Αποστροφή κινδύνου και απαιτούμενη απόδοση
c. Διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου – κίνδυνος χαρτοφυλακίου

4. ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Βασικές έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής: Καθαρή Θέση και Αποτελέσματα χρήσεως
a. Οι χρήστες των λογιστικών πληροφοριών
b. Το θεσμικό πλαίσιο της δημοσίευσης των λογιστικών καταστάσεων
c. Τα αποτελέσματα χρήσεως και η Καθαρή Θέση

5. ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Βασικές έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής Ισολογισμός και Κατάσταση Ταμειακών Ροών
a. Ισολογισμός
b. Η δημιουργία της κατάσταση ταμειακών ροών
c. Ανάλυση λογιστικών καταστάσεων
d. Υπολογισμός των ελεύθερων ταμειακών ροών

6. ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Κόστος κεφαλαίου
a. Χρηματοδότηση με δανειακά κεφάλαια
b. Χρηματοδότηση με Ίδια κεφάλαια – Αγορές κεφαλαίου
c. Ο υπολογισμός του κόστους κεφαλαίου
d. Παράγοντες προσδιορισμού του κόστους κεφαλαίου

7. ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Αξιολόγηση επενδύσεων και Προϋπολογισμός επενδύσεων παγίου κεφαλαίου
a. Εκτίμηση των ταμειακών ροών
b. Τεχνικές αξιολόγησης
c. Προϋπολογισμός επενδύσεων παγίου κεφαλαίου για μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς

 

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Ομότιμος Καθηγητής Εμμανουήλ Τσιριτάκης, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σπούδασε Οικονομικά (BSc.) στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πραγματοποίησε σπουδές (M.A., Ph.D) στα Οικονομικά με ειδίκευση στην Βιομηχανική Οργάνωση (Industrial Organization) στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια (Virginia Tech). Δίδαξε Μικροοικονομική κατά την διάρκεια των σπουδών του στο Virginia Tech (Instructor of Economics1994-1995). Από το 1986 ως το 1994 διετέλεσε Επίκουρος Καθηγητής (1986-1994) και στην συνέχεια Αναπληρωτής Καθηγητής (1992-1994) στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μισισιπή όπου δίδαξε Οικονομική των Επιχειρήσεων, Διαχείριση Πιστωτικών Ιδρυμάτων και Οκονομετρία τόσο στο προπτυχιακό όσο και στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (MBA, DBA). Έχει διατελέσει μέλος της δωδεκαμελούς επιτροπής για την δημιουργία των προϊόντων του Χρηματιστηρίου Παραγώγων Αξιών (1998), καθώς και μέλος της επιτροπής που δημιούργησε τις θεματικές ενότητες του προγράμματος προπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Είναι συγγραφέας του τόμου για την Διαχείριση των Πιστωτικών Ιδρυμάτων (μαζί με τον Γκ. Χαρδούβελη) του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου.

Επίκουρος Καθηγητής Παναγιώτης Ασημακόπουλος, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σπούδασε οικονομικά στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς έχοντας ακολουθήσει την κατεύθυνση Βιομηχανικών θεμάτων. Απέκτησε μεταπτυχιακό (MSc) δίπλωμα ειδίκευσης στην Οικονομική Επιστήμη με κατεύθυνση στην Εφαρμοσμένη Οικονομική και Χρηματοοικονομική από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ολοκλήρωσε τις σπουδές του αποκτώντας το διδακτορικό (Ph.D) δίπλωμα στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία στον χώρο της χρηματοοικονομικής διοικητικής των επιχειρήσεων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο πρόγραμμα δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και δίνεται πρόσβαση στα επιμέρους σεμινάρια της εκπαιδευτικής ενότητας της επιλογής του. Στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης αναρτάται το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού και κοινοποιούνται τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου διδάσκοντα. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση internet.

Το εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνει πακέτα ψηφιακού περιεχομένου scorm, ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα (σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline), καθώς και online τεστ – αυτοαξιολόγησης και τεστ τελικής εξέτασης – με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σωστό-λάθος.

Προϋπόθεση για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης είναι η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας για το σύνολο των επιμέρους σεμιναρίων της Εκπαιδευτικής Ενότητας “Χρηματοοικονομικά και Λογιστική με σύγχρονες εφαρμογές στην Υγεία – (Finance and Accounting with modern applications in Healthcare)”.

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος:

Καθηγητής Γρηγόριος Χονδροκούκης

Εκπαιδευτές

Ιωάννης Κονταράτος

Με αυτό το σεμινάριο θα βελτιώσετε σημαντικά τις ικανότητές σας στις προμήθειες, στους χώρους υγειονομικής περίθαλψης, καθώς και την διαχειριση των υλικών, ως απάντηση στις τρέχουσες προκλήσεις και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με πρακτικές περιπτώσεις χρήσης και εργαλεία για άμεση ενσωμάτωση στις καθημερινές σας δραστηριότητες. Θα ενημερώσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τη βελτίωση των αποφάσεων αγοράς και διαχείρισης των προϊόντων, για καλλίτερα αποτελέσματα και καλλίτερη εξυπηρέτηση των ασθενών.

 

Α. Διαχείριση αποθήκης, ενός Κέντρου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας

1. Γενικές οργανωτικές αρχές μιας αποθηκης υλικών στα Κέντρα Πρωτοβάθμιας Υγείας.
1.1. Το φαρμακείο του Κ.Υ.
1.2. Η αποστολή της αποθηκης υλικών του Κ.Υ.
1.3. Οργανόγραμμα.
1.4. Περιγραφή ανθρώπινων και υλικών πόρων.
1.4.1. Το προσωπικό
1.4.2 – Οργάνωση χώρων και εξοπλισμού

2. Διαχείριση προμήθειων και αναπλήρωση αποθεμάτων.
2.1. Η επιλογή.
2.2. Η αγορές.
2.3 Η παραλαβή.
2.4 Τα αποθέματα.
2.5 Διακίνηση.

3. Παρακολούθηση και αξιολόγηση διαχείρισης φαρμακείων Κ.Υ.

Β. Διαχείριση αποθεμάτων και προμηθειών

1. Βασικές αρχές ελέγχου των αποθεμάτων.
2. Εξυπηρέτηση πελατών.
3. Διαχείριση του αποθέματος.
4. Διαχείριση JIT.
5. Οργάνωση και διαχείριση.
6. Αποθέματα ασφαλείας.
7. Ρύθμιση των σωστών επιπέδων αποθεμάτων.
8. Ο μεταβαλλόμενος ρόλος των προμήθειων.
9. Πρόβλεψη ζήτησης.
10. Τεχνικές πρόβλεψης μα βάση την ιστορικότητα των στοιχείων.
11. Προηγμένες μέθοδοι πρόβλεψης.

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Καθηγητής Γρηγόριος Χονδροκούκης, Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς (1985), Πληροφορική (Computer Science) Μεταπτυχιακό, στο Birkbeck College London University (1986) και εκπόνησε τη Διδακτορική του Διατριβή στο Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Ομαδικών Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων για μικρές ομάδες, στο Τμήμα Τεχνολογίας και Συστημάτων Παραγωγής του Πανεπιστημίου Πειραιώς (1992). Δίδαξε στο University of Hertfordshire, στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων στη Σχολή Μετεκπαίδευσης της Ελληνικής Αστυνομίας και είναι External Examiner στο University of Wales σε Τμήματα Πληροφορικής. Υπήρξε διοργανωτής σεμιναρίων σε φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Υπουργείο Εξωτερικών, ΕΒΕΑ, ΕΒΕΠ κ.ά.) και Υπεύθυνος του Κέντρου Υπολογιστών του Κέντρου Ερευνών του Παν. Πειραιώς. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα ως επιστημονικός υπεύθυνος ή ερευνητής. Είναι Πρόεδρος ή Μέλος σε Επιτροπές Εμπειρογνωμόνων του Δημόσιου Τομέα (Υπουργείο Δικαιοσύνης, ΑΣΕΠ, ΝΑΤ, Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, Υπουργείο Εργασίας, κ.ά.). Υπήρξε επιστημονικός υπεύθυνος του Γραφείου Διαμεσολάβησης του Παν. Πειραιώς και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) της περιοχής του Πειραιά και Πρόεδρος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου του Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. Έχει διοργανώσει αρκετά Διεθνή και Εθνικά Συνέδρια. Υπήρξε Γενικός Γραμματέας της Αναργυρείου και Κοργιαλενείου Σχολής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ), Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Αντιπρόεδρος του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ). Διδάσκει σε Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο ΤΕΙ Πειραιά. Συμμετέχει σε πολλούς επιστημονικούς Οργανισμούς και Ενώσεις σε Διεθνές Επίπεδο. Ασχολείται με τα αντικείμενα Πληροφοριακά Συστήματα, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Ασφάλεια Δεδομένων, Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων, Έμπειρα Συστήματα κ.ά, αντικείμενα στα οποία έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ή έχει παρουσιάσει σε Διεθνή και Εθνικά συνέδρια.

ΙΩΑΝΝΗΣ Γ.ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, Business Consultant
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Σπούδασε Χημεία στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Ειδικεύτηκε στην μόλυνση του περιβάλλοντος και είναι Διδάκτωρ του ιδίου Γαλλικού Πανεπιστημίου.
Τα τελευταία 35 χρόνια έχει διατελέσει σε υψηλόβαθμες διευθυντικές θέσεις, σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες. Αναλυτικότερα υπήρξε υπεύθυνος οργάνωσης και προγραμματισμού παραγωγής στο εργοστάσιο καλσόν στην «ΒΙΟΛΕΞ BIC ABEE». Στην συνέχεια Διευθυντής Διακίνησης και Logistics Manager στην ίδια εταιρία. Επίσης Γενικός Διευθυντής της «Logistics Services Hellas AE» (όμιλος ELGEKA), Logistics Director της «Omega International Transport», Logistics Director Ελλάδος της «Carrefour Μαρινόπουλος ΑΕ» ,Logistics Director και ανταλλακτικών του «Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη» και Γενικός Διευθυντής του ομίλου «Gi & Ge». Σήμερα είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Logistics.
Από το 1999 διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στο μεταπτυχιακό των Logistics, σαν εξωτερικός συνεργάτης, και είναι ο διδάσκων στα μαθήματα Logistics, του E-Learning του Πανεπιστημίου Πειραιά. Έχει κληθεί ως ομιλητής σε πολλές εκδηλώσεις και συνέδρια με θέματα τα: Logistics, Δίκτυα Διανομής, Αποθήκες, Συσκευασία κ.λπ. Έχει αρθρογραφήσει στην Ημερησία, Εξπρές, Ναυτεμπορική, Κέρδος, Plant Management, Logistics & Management, Supply Chain & Logistics, Οργάνωση και Οικονομία.
Διατέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics Αθήνας (ΕΕL) για 4 χρόνια, και είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (εεδε), του Ινστιτούτου Διοικήσεως Παραγωγής (ΙΔΙΠ), του Ινστιτούτου Logistics Management Ελλάδος (ILΜΕ), Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP, ΗΠΑ), International Society of Logistics Engineering – (SOLE, ΗΠΑ).

 

Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο πρόγραμμα δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και δίνεται πρόσβαση στα επιμέρους σεμινάρια της εκπαιδευτικής ενότητας της επιλογής του. Στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης αναρτάται το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού και κοινοποιούνται τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου διδάσκοντα. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση internet.

Το εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνει video, ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα (σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline), καθώς και online τεστ – αυτοαξιολόγησης και τεστ τελικής εξέτασης – με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σωστό-λάθος.

Προϋπόθεση για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης είναι η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας για το σύνολο των επιμέρους σεμιναρίων της Εκπαιδευτικής Ενότητας “Διοίκηση Έργων και Προμηθειών με σύγχρονες εφαρμογές στην Υγεία – (Project and Procurement Management with modern applications in Healthcare)”.

Κύλιση στην κορυφή